.

Mamselamsen

onsdag, november 28, 2007

Snälla NÅN!

Jag står här och packar glasögon och samtidigt har jag "Bonde söker fru" på. Och jag bara skriker högt för mig själv: Hjälp killen!!!!!

Ni vet, han den där hämmade bonden som verkar vara i ett kroniskt målbrott. Han ska alltså bjuda de två sista tjejerna på nån form av "kärleksmåltid" och så bjuder han på varma mackor (som han serverar direkt från plåten)... varav han tappar en på marken. Och som om det inte var nog, så bjuder han på läsk ur en enochenhalvliters flaska.

Herre Gud.... TV4..... hjälp honom..... annars kommer han att dö som oskuld!

Over and out/Mamselamsen, som nästan dör av skam å hans vägnar.

4 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Ja den gossen bekymrar mig lite. Kan man skicka honom på träningsläger till Malena eller Katarina som berättar för honom hur saker och ting går till?

9:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Tror du att det hjälper?

9:57 em  
Blogger PGW tycker...

Hm. Nä? :-)

10:05 em  
Blogger Nemo tycker...

Där har du en av anledningarna till att jag inte ser på "Bonde söker fru". Det gör för ont....

9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka