.

Mamselamsen

måndag, juli 09, 2007

Workingtime!

Uppe och redo for kneg i tio timmar. Fast som vanligt ar jag uppe med tuppen och kan vakna i lite lugn och ro. "Kaffe.... vara ar kaffet.... kan nan fly mig lite kaffe?"

Dagen igar avslutades pa en Countryclub. Dar kakades en massa stekar, svartvinbarssorbeter och dracks vin som jag inte ens vill veta hur dyrt det var. Ahh.... jag gillar sant... speciellt som det inte ar jag som betalar. :-D Faktum ar att jag inte skulle ha speciellt svart att vanja mig vid det har livet... men nu ar det ju bara for en manad. En manad av arbete!

Over and out/Mamselamsen, en P.C.

6 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Inte illa! Det där jobbet verkar börja riktigt hyfsat.

5:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Personal coach?
pruttande coala?
pressad citron?
penguin catcher?
Är jag på rätt spår?

9:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Blommablomma: Absolut en pingvinfangare. :-D

Lilla B: Absolut, fast jag har fortfarande inte slutat jobba for dagen an... klockan ar tjugo over sex. "But what the heck."

3:23 fm  
Blogger l*eva tycker...

Jobbar Du, som Au pair hos Britney Spears...
Åhhh om det vore så VÄL!

*skrattar gott*

9:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Britney:Tank om.... da hade jag forsokt lara henne att kla sig. :)

6:11 em  
Blogger Lilla B tycker...

Det hade du nog dessutom lyckats bra med, skulle jag tro.

8:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka