.

Mamselamsen

tisdag, juli 10, 2007

Fasen!

Jag hade tankt att bada efter att jag jobbat fardigt, men nu har poolkillen varit har och hallt i en massa kemikalier mot alger, sa ingen far komma i narheten forran vattnet klarnat. Och jag som verkligen hade behovt en avkylning. Ni vet ju hur jag svettas! :-D

Jag tror det kallas I-landsproblem, va?

Stephan kommer att "doda" mig nar jag kommer hem. Jag har kopt vida knabyxor, sydda i lapptacke. Och ju mer jag anvander dem, ju storre blir de... och just nu ar de en form av "baggypants".... eller som jag brukar saga... hangrov. Men vad fasen... det ar hett som in i he.....ete!

Over and out/Mamselamsen, het... heeet..... HEEET!

4 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Lova att ha de byxorna när vi träffas härnäst :D

9:58 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Eller visa dem åtminstone här på bloggen.

4:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga:Sadana byxor vistas bara utomhus i USA.... har sticker jag inte ut. Det finns de som ser MYCKET varre ut an jag.

Lilla B. hm.... vi far se.

6:10 em  
Blogger Lilla B tycker...

Är de så vidriga att du inte kan visa dem??
Men tänk på alla maträtter i bantarbloggen vi stått ut med :)
Till och med frivilligt tittat på!

7:08 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka