.

Mamselamsen

lördag, maj 19, 2007

Tadidamdidamdidam....

"Fallande-dagen idag"!

- 1 glass... eller rättare sagt 1 1/2... fick ta Stephans, då han inte kunde äta sin p.g.a. en svajande lagning i en framtand... nere.
- 3 små chokladägg
- 1 glas vin.

Gud så gott det var!

Tja, sen är det som vanligt imorgon igen. Cykla till Svartbäcksmåla... gå/lufsa/jogga 5-kilometersrundan... och sen halvdöd cykla hem igen.

För mig spelar det ingen större roll om jag faller någon gång i veckan... så länge det inte är 15 gånger om dagen, mår jag nog bara bra av det.

Over and out/Mamselamsen, utan ett uns av dåligt samvete.

3 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Varför skulle du ha dåligt samvete? Om godsaker vore förbjudna skulle det vara ett straff att försöka få ordning på mat- och levnadsvanor. Smaklig glass- och vintid!

8:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, det har jag inte. Jag lever hälsosamt så det räcker.

10:17 em  
Blogger e tycker...

Det var inte något långt fall. Det räknas ju knappast. De där kalorierna gör du ju av med när du knyter skorna. Nästan i alla fall. Och dessutom mår man ju bra av att synda lite :)

10:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka