.

Mamselamsen

onsdag, maj 16, 2007

En av Millans vänner....

Stephen (hans pappa är sheriff i Texas... ojojoj) låter så här när han uppträder ensam
Steven P
.... men i sitt band "Black moon dogs" låter det så här.
Black moon dogs
Det är en jäkla skillnad!!!! (Tuffa pojkar på bilden... men jag vet att verkligheten är en annan.:-)

Och om Ni ser killen med det snaggade håret i bakgrunden, så kan jag berätta att det var han som fick mig att stanna i sängen hela dagen efter han gav mig "fri bar" på "Humhum-restaurangen". Han borde strypas!

Och just nu har jag "Black moon dog" på i köket... öset! Tanten under får nog hjärtslag snart.

Over and out/Mamselamsen, som gillar Texasrock.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Black moon dogs lät ju himla bra. Men det där andra är väl sån där music man inte förstår, man kanske inte är på samma våglängd lr ännu värre inte samma planet :)
Men maten då? Menar du att vi inte kommer att få några mer smarriga matbilder nu?

8:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oj, det har jag glömt.

8:40 em  
Blogger stella sweden tycker...

Ös på bara med full volym...det brukar jag göra tills grannarna bankar i väggen...we all need music!

9:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hm... Stephan kom hem och drog ner volymen... han är inte så himla mycket för headbangande. :-)

9:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka