.

Mamselamsen

torsdag, maj 17, 2007

Ok... jag har inte sovit hela dagen.

Vi har varit på "utflykt" också. Vi skulle till Kosta, men av någon konstig anledning svängde Stephan lite fel och vi hamnade i Boda. Så det var bara att vända om.... en liten nätt extrautflykt på så där tre mil. Men vi kom till slut till Kosta, med alla dess outlet.

Stephan stönade och stånkade och mumlade nått om att han trodde att jag kommit över det där med shopping.
Och vad tror Ni hände?
Jo, jag fick springa som en skottspole fram och tillbaka mellan jeansen och provrummet, där Stephan stod halvnaken och väntade på ännu ett par jeans.

Denna utflykt slutade med att Stephan gick därifrån med en stor kasse full med jeans och pikétröjor..... själv åkte jag hem tomhänt.

Ibland tror jag det finns hopp för min man. :-D

Over and out/Mamselamsen, snart med ny shoppingkompis.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

vi vill ju också till kosta nästa helg :)

6:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jamensådååkervidit!

6:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Funderar på hur man kan köra fel till Kosta och hamna i Boda istället. Men det måste varit att han valde fel avfart från vägen vid Orranäsasjön väl? Att han svängde för tidigt. Det är i alla fall den enda lösningen jag kan komma på ;o)

Usch vad jag fick tillbakalängtan till Småland nu då *suckar avundsjukt*

11:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Japp, exakt så var det. :-)

8:31 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Har det hänt förut? Att du har kommit därifrån tomhänt alltså?

10:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Nä, aldrig.

9:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka