.

Mamselamsen

söndag, maj 20, 2007

Stephan bangar ur! UPPDATERAD!

Ingen träningsrunda för honom idag.... tandvärk!

Men jag ger mig fasen inte.... idag ska jag göra mitt första försök att ta mig fram genom att inte ha båda fötterna i marken samtidigt.... springa kallas det visst.

Och som hurtbulle är outfiten vansinnigt viktigt.
Träningsklar liten
- Brallorna är från Victoria Secret.... det kunde man aldrig tro om detta skrynkliga sladdertyg... helt utan passform. Tack o lov för dragskon i midjan.
- Linnena (måste ha två... de är rätt genomskinliga) är från Target.... herravdelningen... 4 st för 9 dollar.
- Åsså stinkdojjorna... förståss!

På något vis måste jag har lyckats med detta kortet.... spana in min ena gigantiska biceps! Mitt gäddhäng har hamnat på ovansidan av armen. Jag tror att det kallas magi.

Nä, nu sticker jag! "Hejrå."

Over and out/Mamselamsen, hurtbulle bullen.


Uppdaterad efter lite drygt en timme.
Det gick väl så där, med att bara ha en fot i marken åt gången. Jag gick ut "hårt"... sprang 300 meter... spydde lite.... gick 100.... sprang 300... spydde lite... gick 100.... sen hände något konstigt på slutet.... längden på de olika sträckorna bytte plats. (Fast jag spydde i ärlighetens namn inte.... men blodsmak i munnen hade jag.)

Och det var inte flåset som tog slut, utan vaderna. Så om det finns någon, som skrivit på det där om organdonation och kan tänka sig att börja redan nu, så byter jag gärna till mig ett par vältrände och spänstiga vadmuskler. I utbyte får du ett par mindre vältränade... men snygga och hundra spänn.

Over and out/Mamselamsen, helt slut

Fan, nu tryckte jag på fel knapp... igen!


Jösses, jag glömde den viktigaste grejen på träningsoutfiten. Sidenbandet!
Träningsoutfit liten
Bandet som jag har för att mina behåband inte ska halka ner på armarna... vilket de alltid gör när jag springer. Borde kanske köpa en träningstop... ska fundera på det.

Satan.... feltryck igen!

9 Kommentarer:

Blogger Anna tycker...

Fasiken vad duktig du är!! Impad. Jag har så dålig disciplin att jag aldrig skulle klara sånt där en längre tid.

11:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är inte lätt att få ihop det med små barn hemma... eller har stor mage. :-)

12:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror att det kan vara dags att byta ut 'stinkdojjorna' om det inte är nya såna. För har man för dålig stuns i sulorna på skorna får man ont när man springer. Och tyvärr kan knäna ta stryk också. Och har man nya skor på sig när man springer går det nästan som på moln ;o)

Man jag ska säga att jag är avis på dig. Vill också sätta fart, men jag kom av mig pga det som hände i början av veckan... *suck*

12:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Jag har ett par nya i garderoben... ska kanske ta dem nästa gång.

Det som hände... har det rätt ut sig?

12:23 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Vill bara meddela att jag just gått en 55 minuters promenad i hyfsad takt! Köp en träningstop, det är värt pengarna.
Och f ö fattar inte jag heller varför knappar bytt plats - nu lägger jag saker som "utkast" när jag tror att jag publicerar! Fast du har fortfarande kvar möjligheten att använda flera typstorlekar på bokstäverna - den tappade jag när jag bytte!

1:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

go mamselamsen

2:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Slinker in här helt trött och läser. Men mamsams! Jag känner mig som en soffa:-) Sportbehå heter det, såna som håller tuttarna på plats. Kolla in såna så slipper du skavsår i nacken.

2:22 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Kul knep för bh-n! Jag tycker du ser smalare ut nu....

Go Girl!

3:09 em  
Blogger Vonkis tycker...

Du ser verkligen ursnygg ut, bara så du vet.

11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka