.

Mamselamsen

söndag, maj 20, 2007

Fan!

Är det bara jag som tycker det är irriterande att de bytt plats på knapparna "Publish post" och "Spara nu".
Knapp
Jag vet inte hur många gånger jag av gammal vana tryckt på den högra knappen och trott att jag publicerat.

Sådana stora förändringar i mitt liv gillar jag inte, då jag helt och fullt lever upp till ordspråket "Det är svårt att få gamla hundar att sitta".

Over and out/Mamselamsen, som under djup koncentration nu ska trycka på den vänstra knappen

10 Kommentarer:

Blogger Lillasyster tycker...

Jaså, var det så enkelt att de bytt plats. Kände att nåt var helt fel men kunde inte komma på det :-S

9:39 fm  
Blogger Anna tycker...

Tycker också det är lite irriterande men man vänjer sig nog rätt snabbt.

10:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men varför byta plats bra så där då. Egentligen? Ville de förnya sig eller? ;o)

10:12 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Instämmer totalt!

10:12 fm  
Blogger PGW tycker...

Ja himmel vilket vanedjur man är, jag klickar också fel. Dessutom verkar förhandsvisningen slutat funka, är det fler som har problem med den?

10:14 fm  
Blogger Lillasyster tycker...

Förhandsvisningen har jag inga problem med.

10:24 fm  
Blogger Veliga hönan tycker...

Haha. Jag har gjort likadant, men jag var inte säker på om det var de som hade ändrat nåt eller min hjärna som var förvirrad. Nu vet jag. Tack. :)

11:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Se där.... inte bara jag som är "en gammal hund". :-)

12:10 em  
Blogger Camillas lockar tycker...

Nej, jag är också irriterad. Har tryckt fel flera gånger. Och så försvinner kommentatormöjligheten också. Om jag inte kopierar och klipper in i nytt inlägg. Skitkonstigt. Funkar andra gången, liksom. Måste vara en bugg.

4:07 em  
Blogger Vonkis tycker...

Ja gär helt med du om de där knapparna, helt värdelöst.

11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka