.

Mamselamsen

torsdag, maj 31, 2007

Planer inför helgen (måndag-onsdag inberäknad)

Lördag: Packa för avresa till Stockholm.
Söndag: Checka in på hotell, för i Jessicas sardinburk kan vi ju inte bo. Sen ska vi besöka ett celebert ställe och förmodligen göra av med mer pengar än beräknat. (Jessica och Karl dyker upp lagom till middagen)
Måndag: Upp i svinottan för att bege oss ut till Arlanda och genomföra en "hemenlevering" av ett stycke dotter . Därefter Eskilstuna och min far.
Tisdag: Sova och under den vakna tiden käkar vi varmrökt lax med Örtagårdssås från Hammartorp.... och kanske vi orkar med en tur över åkrarna till Inga-Karin och Benny också.
Onsdag: Jessica och Karl kommer...... grilla... (Ändrat till tisdagen)
Min far! liten
prata, titta på mattor, spela piano, dricka vin, ojja oss över det smuliga köksgolvet, diskutera religionshistoria, dricka ännu mera vin och efter så mycket vin, brukar alla kvällar sluta med att min far berättar hur skolan idag borde vara!
Torsdag: Alla åker hem till vardagen igen. Allra värst blir det nog för Millan, vars vardag byts från Hollywood till Nybro. (Men hon har ju en hel del att styra med... tja, Ni vet)

Over and out/Mamselamsen.

3 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Jasså, hon kommer hem nu, Sångfågeln! Hoppas det har gått bra med all inspelning, jag vill höra skivan!!!

Den där laxen med Örtagårdssås är GOD!! Tyvärr var det alldeles för länge sedan jag åt den..

10:17 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag ar awesome!!!! Jag gjorde fardigt sista laten pa mindre an 2 timmar.....=)

Shiiiiit...snart kommer jag hem!!!!!!!!!

Och mamma..tack!!!! You saved my ass!!

Loooooove you!

12:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Snacka om att den är!

Millan: Paybacktime!!!!! :-D

4:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka