.

Mamselamsen

onsdag, maj 30, 2007

Fotodag! Ständigt uppdaterad under dagen.

På fest, verkar jag vara den som alltid har allra roligast.
Fest3 mod
Fest2 mod
Fest4 mod
Fest1 mod
Att jag inte skäms?


Jag har en skiva här med tusentals kort på och inte förrän igår, tog jag mig tid att gå igenom alla. Så förbered Er på en enda gigantisk "Fotodag" idag. :-D

Jag och mina syskon!
Syskon
Och jag beundrade min bror något alldeles kopiöst.

Och redan som liten, var jag en liten ängel.
Ängel
Och det har inte gått över.

Och redan som liten, sög jag på tummen.
tumme
Fast det har faktiskt gått över.

Och som ung, var jag snyggast i heeeela världen.
Poserande
Och det har inte gått över.

Eller..... kanske... liiite.
galen liten

Och redan som liten älskade jag min mamma.
Jagochminmamma1
Jagoch minmamma
Nä vet Ni vad... nu har jag inte tid att sitta här och vara nostalgisk. Måste ju på banken.

Over and out/Mamselamsen

14 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Jag vet inte om det beror på min dator, men det verkar som om ditt bloggnamn/bild har försvunnit. Jag ser bara ett kryss.

12:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet... servern, eller vad det nu var... har blivit omformaterad. Jessica har lovat att fixa det.

12:45 em  
Blogger Humlan tycker...

Snygg är du iaf fortfarande!

1:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Viiiiiiisst! :-D

2:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jättekul att du också kör en liten nostalgitripp! Flera fotografier tack! Gärna på dig i 60-, 70-, och 80-tals-outfiter! ;-D

3:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har gjort det förut... kan ju inte göra det igen...juh.

4:02 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Då tar jag ditt tips om skönhetsmedel på allvar. Corona Extra stod det på flaskan, inte sant? Vad gör man inte för att bli lite vacker?!

5:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klimakteriehäxan: Absolut. Lite sprit, kan göra vem som helst vacker.

5:39 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Jag blir glad i hela figuren av din blogg. Tack! :o)

6:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är jag som får tacka.... för idag har jag haft jätteroligt med det här.

6:52 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Jättesöt!

Apropå gamla minnen ... vem var det som åt upp hela twistpåsen?

7:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte jag! :-)

7:46 em  
Blogger Linda K tycker...

söt sötare sötast!

9:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Linda: Ja, jag tror jag var skitsöt som liten....... också. :-D

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka