.

Mamselamsen

torsdag, maj 31, 2007

Förfasas alla Fashionistas!

Jag har skor med öppen tå och strumpor!
Strumpsko liten
F´låt...f´låt! Men jag försökte verkligen, inomhus... barfota! Men vá fasen, fötterna klistrades fast i skorna och det kändes som om fotsulorna hyvlades av en millimeter för varje steg jag tog. Hade jag gått upp på stan barfota i dessa "highheels" är jag fullt övertygad om att folk skulle ha kunnat spåra mig hem.... p.g.a. alla blodiga fotspår som jag lämnat efter mig.

Så det får bli öppna skor och strumpor. Och ni fashionistas kan ju vara glada över att det inte är raggsockar i alla fall.

Over and out/Mamselamsen, som vanligt snygg som få.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Check this out...Du är helt rätt


http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=299&a=635958&viewAll=true

2:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Puh... det var då för väl. För jag ska iväg på ett möte med banken idag...och då jäklar gäller det att vara formellt klädd.... jeans och så. :-)

2:51 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Stackars dej - hoppas dom är snälla på banken så du får bra räntor!

3:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det finns geleinlägg att köpa i skoaffärer .Jag brukar anvönda dem när jag har värsta sandaletterna :)

4:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tippelitina: De är de alltid!

Tania: Måste kolla vad det är för något. Fast det är rätt bra med strumpor.... man slipper måla tånaglarna. :-)

4:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tips från Marskatten:
jag köpte liknande röda för ett tag sedan! Vet du vad smart jag var: har "gått" in dom med strumpor och nu är det inga som helst problem att gå barfota i mina röda lackskor! Jippi!

8:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka