.

Mamselamsen

torsdag, maj 31, 2007

Nästa gång jag fyller år.... UPPDATERAD!

... önskar jag mig en sån här tårta på morgonen.
Tårta4
eller en sån här
Tårta
Fast allra, allra, allra helst skulle jag nog vilja sätta tänderna i den här... bara för att kunna skryta om att jag har tuggat lite på ett par välpumpade bröst.
Tårta 2
Stephan! Kan jag få det?

Over and out/Mamselamsen, 54 nästa gång.


Uppdaterad.
Fast den här marsipan-Smörgåstårtan har jag faktiskt glufsat i mig för ett par år sedan.
Trta

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Gud, så gott det ser ut. Fast öite synd att äta så fina konstverk! (När jag lärt mig något nytt på jobbet så brukar jag göra tårtkonstverk. Ex spiraltårta eller Implanontårta! Min kollegor tycker att det är SÅ goda och fina.)"Morskan"

4:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

planerar du redan..det är ju typ 8 månader kvar...

5:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Implanontårta?
Cian: Det tar ju tid att göra en sån.

5:49 em  
Blogger Lilla B tycker...

Själv fyller jag år idag och äter vilken jäkla tårta som helst!

5:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad tycks?
http://junitjej.blogg.se/1180626391_sommarmode_1975.html

6:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsan: Ja, Implanon är en p-stav som sitter i armen. Jag gjorde en prinsesstårta. Dekorerade med arm och "stav" i färgat marsipan. Snyggt?? Vet inte, men mina kollegor tyckte att det var vansinnigt kul......"Morskan"

12:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka