.

Mamselamsen

onsdag, maj 23, 2007

Inget springande idag!

Jag vet inte riktigt vad som hände igår kväll. Det började så fint med att Jenny och jag gick en kvällspromenad, som resulterade i stor blåsa... under foten... då jag envisades med att jag skulle gå i pippinätta guldsandaletter. Blåsan är väl OK, men jag inte begriper är hur denna vackra och hälsosamma promenad kunde övergå i ett hejdlöst vindrickande, popcornkäkande, powerpointtittande, shortsprovande i "tornet".

"Underliga äro Herrans vägar."

Jenny! Hur mår Ni där nere idag? Här uppe är halva familjen rätt seg.

Over and out/Mamselamsen, i ultrarapid

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Haha!

1/3 av familjen var lite seg i huvet på morgonen men nu mår vi alla finfint. Vi sov till kl 9 !!! Underbart!

Hur tusan kunde det bli så? Ingen aning... Men himla trevligt var det!

3:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja så det kan gå...Sånt där händer mej hela tiden...

ja blåsor under fötterna dårå..Jag dricker ju aldrig rödvin ;)
*ja tjena ta den om rödluvan oxå*

3:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag får väl visserligen ta på mig ansvaret för popcornen och powerpoint-presentationen.

Men vin-drickandet och shorts-provandet var absolut ditt fel!

3:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ingår powerpoint som en del i helgens aktiviteter när vi kommer på fredag? Vin och popcorn kan jag tänka mig, men powerpoint, nja... :)

4:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Det var Jennys powerpoint... "Sex månader med Linus". :-)

5:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka