.

Mamselamsen

tisdag, maj 22, 2007

Nu har vi gjort det vi skulle göra. UPPDATERAD!

Men bland de planerade planerna ingick även att jag skulle införskaffa ett stycke nya träningsschorts.
Det hela slutade med 2 shorts, en klänning, en top och en liten ostburgare på "Mackdaunalds", som min genuine smålänning till man säger.

Så det kan bli.

Over and out/Mamselamsen, rätt glad ändå.

Uppdaterad.
Kolla..... kooooolla! Mina nya shorts, med ett "Beeeeeee" på. "Beeeee" som i Birgitta och inte som i BicBoc som de försökte lura i mig i affären.
Schorts liten
Fatta hur fort och långt jag kommer att kunna springa nu!

Over and out/Mamselamsen, med sina "specialdesignade" kortbyxor.

17 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vad trevligt, du som VERKLIGEN behöver massa nya kläder (ingen ironi) som min kära jesper skulle ha sagt om det var jag som shoppat. Han som själv inte köper 2 plagg/året.

På tal om ingenting... har ni tid med oss en stund i kväll om det krisar? Linus tycker inte att hans mamma är skitkul idag om jag säger så =)

5:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bara kom upp med honom.... vi kanske drar ut honom på en rejäl långpromenad. Ge oss tio minuter, så vi hinner äta.

5:24 em  
Blogger e tycker...

Lyllos. Inte alls som får kläder designade i sitt namn ;)

5:53 em  
Blogger Veliga hönan tycker...

Snygga shorts!

Ursäkta, men som svensk- och engelsklärare bara måste jag påpeka att det stavas "shorts". Det är engelska, short. :)

5:56 em  
Blogger Ivana tycker...

Superheta!

6:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj vad korta....ha det så bra med Linus nu :)


/Cian

7:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses..... måste ändra.... genast! :-D

7:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Puh.... ändrat! Det var nog ingen som såg felstavningen. :-D

7:59 em  
Blogger Linda K tycker...

så söta! du blir gulligast i spåret :)

9:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fråga:
Du skrev för ett tag sen om att du använde ajax+varmt vatten. Funkar det till silverhalsband? Kokar man smyckena eller lägger man i dem när det kokat upp o tagit undan kastrullen? Hur mycket ajax och hur mycket vatten?
/Noll-koll :)

10:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Man tar en "skvätt" Ajax.... fubkar på allt.

11:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fast du har en felstavning kvar... *S* (i första stycket) ;o)

Snygga är di i alla fall. För korta för min dock...

11:36 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Du ringde ju aldrig tillbaka juh...*surar*

By the by...jag har slutat ata kott.....Men det behover inte ni....=)

2:02 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kokar man smyckena i det sen eller kokar man vatten o ajaz först och sen tar av kastrulle? Sorry, jag är helidiot.

8:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Muhaahaa, vilken härlig blogg!
Hit kommer jag igen...
Är på bloggjakt och så passar jag självklart på att försöka locka dig till min blogg på
www.foraldrarochbarn.se

välkommen!

9:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

oo jag önskar jag kunde ha såna fina shorts...
men nej inte nu längre....

9:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ang smyckerengringen. Jag har aldrig testat silver. Men jag häller en skvätt Ajax och vatten i en kastrull. Lägger i smyckena och låter det koka i cirak fem minuter,

Anne: Välkommen!

Millan: Jag ringer ikväll.

12:08 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka