.

Mamselamsen

onsdag, maj 23, 2007

Någon har hackat sig in i min blogg igen.... UPPDATERAD

och skriver i mitt namn. ("Man tar en "skvätt" Ajax.... fubkar på allt." ) Så om det dyker upp konstiga kommentarer hos Er..... så är det INTE jag!

Får se om jag nu har lust att forstätta blogga.

Manselamsen... den äkta.


Uppdaterad 14.05
Nu har Jessica hjälpt mig att ändra inloggning, då jag är en komplett idiot på sånt. Så min nya inloggning är nu drygt fyra meter lång och är en kombination av olika tecken.

Nch/&4xghvksjf´zhcg bhxn7&¤#”ncjd*dkkgfjofgjnbl. xcmnvis871349NVDM,XL7&%Mnmngyu&5432#=?@£nsfer44.-gkbkf uyfui8765ddddddddd89xjläaädpbm MJ()jcjc
kslacmn dklalkdfjvn mx,z-.fuifuos0/650+´jhgggzcsd

Sug på den!

Eller finns det andra sätt att sno bloggnamnet på?

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det verkar vara flera som råkat ut för det på sistone. Lite obehagligt.

11:04 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nää fan vad tråkigt..
Hur är sådant folk funtade egentligen??

Jag hoppas på att du fortsätter blogga i alla fall

11:05 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Suck. Att folk bara orkar...

11:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Skulle sakna dig om du slutade blogga, så det så!

11:45 fm  
Blogger SixesAndSevens tycker...

Varför gör man sånt?? Fattar inte.

1:21 em  
Blogger Gagga tycker...

jaså...suck... är vi där nu igen!
Sluta inte!
Undrar om jag också har drabbats som sist. Märker kanske inte det eftersom jag har så dåligt med tid med bloggen juat nu. Snälla larma mig om nån upptäcker nåt extra konstigt i mitt namn!

1:34 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Trist! Kanske en ny blogg? Eller nåt annat kul nytt?

2:07 em  
Blogger MB tycker...

Men varför skulle de sno din blogg men låta bli att ändra lösen så att du fortfarande kan logga in?

2:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet inte varför folk gör det. Det är ANDRA gången det sker. Någon har sedan rusat runt på andra bloggar och skrivit oförskämda kommentarer i mitt namn.

Men detta fenomen är inte helt ovanligt har jag förstått.

Fast jag fortsätter, nu när jag har en skitlång inloggning och ser om jag får ha min blogg ifred.

3:14 em  
Blogger Gevalia-U tycker...

Kan hända att det inte räcker och ändra inloggning. Scanna datorn efter spionprogram också. Det finns program som läser av tangenttryckningar.

4:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gevalia: Tur att Jessica kommer hem i övermorgon.... det är en hel del grejor, som hon måste hjälpa mig med.

5:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det finns bloggar som blev kapade för ett tag sedan, bland annat min... kan det vara en sådan på gång igen. Den kopierades rakt av och ändrades i länkar till porrlänkar och med lite annorlunda men mycket lika url.

Googla på olika varianter på din bloggs namn och kolla.

6:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ska gör det

8:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka