.

Mamselamsen

torsdag, mars 22, 2007

Innan jag stänger datorn.

Millan har nu gjort sin sista tenta på Musicians institute och har nu en dubbelexamen från VIT och KIT. Igår förmiddag hade hon gjort ett arr till full orkester med blås... och detta arr testades med liveorkester på skolan.... funkade as-kalas! Igår eftermiddag skulle hon göra sista tentan bestående av att improvisera inom olika genrar på piano. Ärligt talat... när hon började på KIT för ett och ett halvt år sedan, kunde hon inte spela piano alls och nu sitter hon som värsta Robert Wells vid klaviaturet.

Hon flyttar ur sin lägenhet vid månadsskiftet och flyttar hem till sin fotograf Zoe-Ruth. Och här har vi dem, efter bilkraschen i somras. Förmodligen är de fullproppade med Vicadin på bilden, med tanke på de lugna och fina ögonen.
Camilla och Zoe efter bilkrash
Hur som helst hon bor där i en och en halv månad och under den tiden ska albumet bli klart.

Sen flyttar hon hem till Sverige igen, med lite drygt 750 000 i studieskulder. Så det vill till att skivan hittar en lämplig distributör och promotionbolag lite snabbt.

Over and out/Mamselamsen, som måste ta tag i gårdagens disk.

8 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Det är ju inte någon konkurrensfri bransch hon slagit sig på - men hon kommer nog att få bra draghjälp av alla som lärt känna henne via din blogg!

Förresten, fick du det spexet jag mailade igår? Jag fick tillbaka en massa felmeddelanden innan min mailbox sa adjöss och gonatt.

4:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Nix... fick inget mail.

5:35 em  
Blogger Linda tycker...

Grattis till Camilla! Vad står VIT och KIT för?

5:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vit: Vocalprogram
Kit: Keyboardprogra,

5:57 em  
Blogger Vonkis tycker...

Det jag hört redan i sång coh musikväg från Camilla har ju låtit riktigt riktigt bra så den där skivan ska hon inte ha några problem med att kränga.

8:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Studieskulder blir man ju alltid av med så småningom. På något sätt. I värsta fall får man jobba på mcdonalds. Men det hoppas jag både Camilla och jag slipper.

9:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Text Bert.

1:54 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Nej - det stod att det var fullt i din inbox. Och så la hela mitt outlook av när alla tillbakaskicken kom... men det kan ju inte du rå för. Det var en massa virus i min maskin som råkade hoppa fram just då.

Inte värt att jag skickar nåt mer trams... du får skratta ändå, och lita på att det var roligt!

8:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka