.

Mamselamsen

onsdag, mars 21, 2007

Explosive!!!!

Ibland är det tur att det sinar i kylskåpet, för då hittar man lite skatter. Idag hittade jag t.ex. en högexplosiv Mozzarella.
Mozzarella liten
Fråga mig inte hur länge den har legat där, längst inne i hörnet på nedersta hyllan. Stephan sa att jag fort som fan och mycket försiktigt skulle lägga den i dubbla påsar innan den sa kapoff. Men innan jag gjorde det var jag ju bara tvungen att detornera denna kylskåpsbomb. Det kunde ju trots allt ligga en liten trevligt lagrad ost i den.
Mozarella2 liten
Nää, det gjorde det inte! Inuti fanns en äcklig sörja som osade död... så nu blir det till att vädra ett par timmar.

Over and out/Mamselamsen, som ska fortsätta med lite planering av kvällsmaten

3 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Hahahaha..Det låter som om du var i mitt kylskåp och rotade...
Fast mina grejer brukar ha artigheten att promenera själv till soptunnan..

1:14 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

hahahahahaha.. du kunde bara inte låta bli:)

1:35 em  
Blogger K tycker...

Än så länge är inte vår mozzarella som en fotboll, hoppas hinna använda den innan!

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka