.

Mamselamsen

torsdag, mars 22, 2007

Hallå alltså!

Den där våren... som jag hört talas om.... eventuellt läst om. Var är den?

Här är svinkallt och det blåser fan! Och när jag läser i våra fantastiska... och inte alls överdrivna tidningar, varnar de för stormar... "killerstorms"!

En sak är fullständigt klar. Jag tänker då inte gå ut förrän jag kan vara säker på att det kommer ett gäng lärkor och landar på mina axlar och kvittrar så där sagolikt muntert som bara lärkor kan.

Over and out/Mamselamsen, i polotröja, yllebyxor och raggsockar

3 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

Ja, det är samma här!

1:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Långkalsongerna har inte lämnat mina ben än. Det är på tok för kallt när det blåser ute (vilket det gör varenda dag just nu verkar det som).

2:08 em  
Blogger Vonkis tycker...

Våren och våren, vart tog den globala uppvärmningen vägen?

8:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka