.

Mamselamsen

lördag, mars 24, 2007

Det finns så mycket elektroniska grejor idag.

Men jag konstaterade för en liten stund sedan, att inget går upp mot en "schysst" sugpropp.
Sugpropp
Lite ordinär muskelstyrka och vattnet rinner som det ska igen. Den funkar till så mycket..... bl.a. om man har gipsplattor liggandes på golvet och man inte får riktigt tag i dem. Tryck dit "slurpen", lyft och vips får man under fingrarna.

Sen har vi förståss en hel del andra "schyssta" prylar här. Men alla användningsområden för dem, tar jag en annan gång.
Köttyxa liten
Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger Ivana tycker...

Jag måste vara lite för modern för jag har nog aldrig sett en sugpropp i verkligheten, bara på bild haha

1:54 em  
Blogger Humlan tycker...

Ibland är det synd att mamma och hennes sugpropp bor så långt borta.. just nu skulle jag behöva låna den.

2:20 em  
Blogger Tankevågor tycker...

En sugpropp är himla bra att ha! Det funkar verkligen med en sån. :)

2:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hihi.. Fast en elektrisk äggkokare är bättre än jag vågade drömma om.

1:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hihihi, jag fick använda den förrigår på toan...

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka