.

Mamselamsen

söndag, februari 25, 2007

Att hänga tvätt koncentrerat!

Alltså inte som vanligt ha tankarna på annat håll, medan man hänger upp den ena strumpan efter den andra. Idag gjorde jag det med djup koncentration och döm till min förvåning/fasa, när jag upptäckte att min man har kallingar med varma korvar och stekta ägg på.
Kallingar liten
Herre Gud.... det finns bara en person på denna jord som skulle kunna komma på tanken att köpa sådana.... Jessica!!!!

För visst är det väl du?

Over and out/Mamselamsen, förundrad

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

fick mig ett riktigt gott skratt *ler upp till örona än* när jag ägnar kvällen sena timmar till att spana in och läsa bloggar jag gärna besöker nu och då...

varmkorv och stekta ägg, snyggare kan det knappast bli =)...

10:59 em  
Blogger Margherita tycker...

konstig kombo. när äter man nånsin stekta ägg och korv med bröd ihop?

12:52 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är i allafall oansvarig för dem. :-)

8:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka