.

Mamselamsen

söndag, februari 25, 2007

Jag tror att jag är den malligaste människan på jorden.

Jag har precis snackat med Millan och hon spelade upp en massa halvfärdiga låtar från sitt kommande album. Men sen spelade hon upp en annan låt..... som är tillägnad oss stofiler i Nybro. Jesus Amalia...tror Ni att tårarna sprutade eller? Fast den låten ska inte var med på albumet.... hon/de har visst andra planer för den.

Och sen, har jag fått reda på vad albumet ska heta. Mycket passande namn måste jag säga!

Over and out/Mamselamsen, med så mycket hemligheter att jag snart spricker.

2 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Jadu, hur många har en egen låt??? Det är klart att tårarna ska spruta!

12:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja.... speciellt också det den heter.

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka