.

Mamselamsen

söndag, februari 25, 2007

Lite blandat "stuff" innan jag bänkar mig vid skidorna.UPPDATERAD!

Vad gäller melodifestivalen igår, så måste jag bara säga: "Rätt låtar vann"!! Alltså de som gick direkt till Globen.

Uggla tycker jag bara var en dålig kopia av någon annan låt som han skrivit... Ni vet marschtakt och samma trummor. Nää... den var inget bra!
Tjejen Verona..... usch, usch, usch!
Killen som var nummer två. Låten var inte dålig, men han sjöng så förbaskat falskt... i allafall i början.
Lindarw! Tja, det var ju show.... men det var ju inget vidare bra låt. Fast jag skrattade ganska gott, när jag kom underfund med vad de egentligen sjöng i början. "Åh, när Ni".... säger man det snabbt låter det faktiskt som onani. Smart grepp Lindarw!
Caroline af Ugglas. Låten var inte dålig, men tyvärr klarade nog inte svenska folket av hennes agerande på scenen. Fast B. jag gillade hennes avklippta strumpbyxor som hon hade under klänningen... det var ju en Herrans tur att du köpte dem.

Om det vara några fler, så har jag glömt dem.

Sen till något annat.
Jag har ju skrivit lite om Camillas nya och hälsosamma liv... vilket resulterat i minus 7-8 kilo (måste ändra efter samtal... 10-11 kg) sen början av januari. Man kan se före- och efterbilder hos henne. Fan, jag måste ta tag i mitt liv också. Nu när jag går här hemma, är det så enkelt att smaska.... heeela tiden och det har börjat sätta sina spår. Vissa byxor har börjat få problem att mötas på framsidan av min mycket mjuka mage. Wookade grönsaker med kyckling får det bli idag.
Hm... nåt mer från "over there". Ja, just det.... Courtney Cox..... nä, just det. *drar igen dragkedjan över munnen*

Nu har jag inte tid att sitta här längre, för nu ska här motioneras. För viss ökad förbränning förmedlas väl via skidåkarna på TV-skärmen in i min kropp?

Over and out/Mamselamsen, som spänner på joggingskorna

Uppdaterad.
Camilla brukar ju inte ha för vana att uppdatera sin blogg speciellt ofta, så jag blev väldigt förvånad, när jag skulle kolla länken ovanför att det kommit ett nytt inlägg. Fick alltså göra om det till permalink. Men det nya inlägget visar att hon är sin mors dotter... urbarnslig!

6 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Visst var det sexiga pizza-bilder!?!?
*ler* Nu har jag en ny blogg igen..dom kommer i vagor!! Hehe..

9:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses människa.... du chockar mig. Två inlägg så snabbt! IMPONERANDE!

9:43 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Nej du...Nu ljuger du....Nagra 11 kg var det ju inte...I wish!!! ;)

Men snart kanske!!! *haller tummarna*

KRAM O PUSS.

11:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det var en väldans massa kilo på kort tid. Men det går ju undan när man börjar göra rätt med motion och mat.

Och du, inte snällt att hinta så där om kändisar. Jag blir ju SÅ JÄKLA nyfiken!

11:08 fm  
Blogger Batbut tycker...

Kanske jag ska skicka över maken till Millan så han kan bli inspirerad... han behöver dock lite mer än -11..

12:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Jag vill berätta, men får inte.
Batbut: Vad jag förstår är hennes PT "a pain in the ass". För när jag pratade med hennes för en stund sedan, kunde hon knappt röra sig p.g.a. träningsvärk.

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka