.

Mamselamsen

fredag, februari 23, 2007

Nu ska jag ha mina Barbiefötter tillbaka.

Efter nästan ett år, med hälen knappt en centimeter ovanför marken, har jag tröttnat. För har det inte varit sandaler, så har det varit tofflor eller foträta "galoscher". Döööden! Så idag åkte mina högklackade stövlar på....... och en slank hon hit och en slank hon dit... och jag var så himmelsk snygg, när jag gled gågatan fram. Men jag kom hem utan brutna ben och med två stora kassar från Willys. Visserligen var tårna bortdomnade, men man får nog räkna med en viss inskolningstid innan mina fötter är så där tjusigt strömlinjeformade igen.

Halleluja... jag är på G igen.

Mamselamsen, direkt från köket på "skapardagen".

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vill man vara fin får man lida pin, sa alltid min kloka mor :)

4:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... så är det helt klart

8:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka