.

Mamselamsen

lördag, februari 24, 2007

Jag vaknade idag med ett sånt där "Ahaaa"!

Det sägs ju att man alltid ska sova på saken och sen vaknar man med lösningen klar i huvudet.

Idag vaknade jag med "Mycket pengar=vackra barn".

Jag ska sova en stund till och försöka fundera på vad det egentligen betyder. BRB!

Over and out/Mamselamsen, uppe så här tidigt, bara för att hon behövde "pudra näsan"


Uppdaterad
Jag klurade lite på det jag skrev ovanför och kom fram till att män och kvinnor med mycket pengar, är som magneter på det motsatta könet. Och knösusen kan bara välja och vraka. För hur många gånger har man inte sett riktigt rika "fulingar" gifta sig med riktiga snyggingar. Detta måste ju betyda att barnen blir vackra.... och fortsätter detta i flera generationer, måste det ju till slut bli riktiga Adonisar och Miss Universumämnen av allihop.

När jag tänker lite på det, så är det nog inte bara barnen som blir vackra..... "fulingen" är ju också vacker. "Pengar=snygghet". För ju fetare konto, desto snyggar blir innehavaren. (Och då spelar varken ålder, kön, personlighet eller bakgrund någon roll)

Detta "vetenskapliga" påstående slänger jag ur mig efter att ha tittat mycket på TV och läst gigantiskt mycket skvalletidningar.

Over and out/Mamselamsen, som ser ut "sådär"