.

Mamselamsen

fredag, februari 23, 2007

Jag skapar och jag dricker vin.

Foton.............. glöm det!

Som vanligt ser det ut som en spya. Så vill någon se, så är det bara att gå till BBB och spana in fläskfilégrytan... för det är det är något liknande vi ska äta ikväll. Fast ikväll är det en gryta med grönpeppar, whiskey och jordgubbssylt.
*hoppetihoppetihopp uti köket igen*

Och jag lyssnar på slutet av CD-boken jag skrev om i morse.... och sen blir det Carpenters.

Over and out/Mamselamsen, vars man har stängt av allt.... det är klart!

3 Kommentarer:

Blogger Kam tycker...

Här hemma är det make som skapar och jag...det andra :)

6:29 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Jordgubbssylt??...nej säg att du skämtar. Man blandar inte whisky och jordgubbssylt...väl??? ;o)

7:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildamakter... lite sylt i såsen gör underverk.
katja: Pimplar vin?

7:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka