.

Mamselamsen

söndag, februari 25, 2007

Jag länkar!

Deep/edition skriver om att man kan hitta nya bloggar genom att hitta länkar hos sina "gamla vanliga" bloggar.

Jag har en favvoblogg just nu, som jag läser och som ofta får mig att både fnissa och skratta högt. Hennes beskrivningar av sitt liv med tonårsbarn är så igenkänningsbara och fullkomligt ljuvliga. Och nu ska hon visst göra entré på "datingbanan".... Gud, jag kan knappt "hia" mig tills hon uppdaterar nästa gång. Att hon sen skriver på ett alldeles fantastiskt sätt, gör ju inte saken ett dugg sämre. (Oj, vad många adjektiv jag kunde.)

Läs: Solusfemina

Over and out/Mamselamsen, som också skulle vilja kunna skriva så. *mutter mutter*

4 Kommentarer:

Blogger Camillas lockar tycker...

Jag instämmer. Solusfemina skriver fantastiskt levande! Heja heja. Hittade förresten hit genom henne :-)

3:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... hon är en ljusglimt i min bloggtillvaro.

3:39 em  
Blogger Ines tycker...

Men DU förgyller mina dagar med fniss med din blogg. Så du kan visst!

5:45 em  
Blogger Kam tycker...

Jag har fnissat många gånger när jag varit inne hos dig också. Jag gapflabbade när du visade en out-fit... du hade en handväska utöver det vanliga:)

7:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka