.

Mamselamsen

tisdag, januari 23, 2007

Vår ena lokaltidning har bytt utseende.

Östran har blivit modern! Så till den grad modern att det är mer reklam än nyheter. Jag får verkligen leta, för att hitta eventuella artiklar mellan alla reklamrutor som nu täcker nästan hela sidan.

Sen har de börjat med bloggar också.... det är ju skitkul och jag var ju bara tvungen att testa kommentatorsfunktionen. Jag skrev något lite småtrevligt i förmiddags och tror Ni kommentaren har kommit upp? Nix!

Over and out/Mamselamsen, kritisk

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nu har din kommentar kommit in... kunde givetvis inte låta bli att kolla på Östran...

5:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Klara: Jag fick ett mail från henne idag. Det hade visst varit något strul med deras datorer.

8:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Haha, jag var tvungen att kolla jag med ^^
Ps. I'm back, sort of... Ds.

9:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Andreas: Det var längesedan!

9:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja se teknikens under... inte ens en tidningsredaktion kan räkna med att vara förskonad från datorstrul ;)

9:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka