.

Mamselamsen

söndag, januari 21, 2007

Blogga?

Leta upp något i tidningar? Nä, har inte lust.
Skriva om mitt tämligen tråkiga liv just nu? Njä, skittrist.
Skriva om Camilla? Nää, det handlar bara i så fall om tänder.
Skriva om Jessica? Nä, hon bloggar ju själv järnet just nu.
Skriva om Elsa? Går inte... hon sover mest.
Skriva om politik? Nä, det går ju inte heller. Jag är ju opolitisk. :-)
Skriva om vädret? Asch, det är ju som vanligt.... fast vi har lite snö igen.

Så jag skiter i det, tills det händer något.

Over and out/Mamselamsen, tar ledigt idag..... tror jag.... eventuellt..... kanske i eftermiddag eller en timme.

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

..och här sitter jag på jobbet och är lite patientlös just nu och det är också skönt! Då får vi vila en stund båda två!"Morskan"

9:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Och så får du inte ens sova utan att bli väckt på morgonen...

9:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Jag har lite annat att göra... lite kul smågrejor.

Jenny: Du är en pärla! Jag kollade allt på dig genom fönstret när du skottade åt både oss och grannen.

9:55 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Bara kul att kunna hjälpa till!

Ett problem bara: jag hittade ingen snö-skyffel i källaren. Men jag fick låna en av grannen, och det gick sååå bra! Jag hade väl ingen vidare teknik men det blev ju ganska snö-fritt iaf.

Härligt med lite motion för mig och frisk luft för både Linus & mig =)

10:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Inte hänt något? Har du inte läst tidningen idag? Och då syftar jag inte på bilden på mig utan en helt anna sak.....

10:16 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsams! följ upp orreforsarens tråd! Nyfiken!

*en som ska sätta i gång med livet efter tre kopp morgonkaffe*

10:35 fm  
Blogger deeped tycker...

Nåt helt annat: du har en kommentar hos mig som väntar på mailverifikation - antagligen ligger det ett mail i din mailbox som du behöver gå in i och klicka på en verifikationslänk. Gör det snälla! :)

8:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Anne-Maj.
Tvivlar på att hon gör det faktiskt. Hon är ju intekänd för att vara stans största idrottsfantast..... Även om det var en av Nybros största idrottsframgångar någonsin som skedde igår

10:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Depppjed: jag hittade ingen sådan. Hur fan gör man?

Orreforsaren: Jag har ingen papperstidning nu för tiden.

11:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Dagens goaste skratt!

http://www.youtube.com/watch?v=V6QATazjYNs

11:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... fint innan man går och lägger sig. :-)

12:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka