.

Mamselamsen

fredag, januari 19, 2007

Kaotisk gårdag.... men nu är det lugnt!

Ont i bröstet... läkarstationen...EKG... iltransport med ambulans till Kalmar... prover hela gårdagen och natten... träningscykel idag.... allt hyfsat OK.

Jag hade honom på telefon hela tiden och berättade att jag inte ville få hem honom som idag, då jag tyckte han hade det bättre på lasarettet.

Men läkarna skrev ut honom med ännu en medicin och ett halvt avgivet löfte om att sluta röka. Och så tar kalrtoken bussen hem!

Och nu ligger han i soffan och sover som en liten gris.

Over and out/Mamselamsen,

21 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vad skönt att allt gick så bra! Jag har inte vågat gå upp och kolla läget.

Hoppas du körde lugnt och försiktigt som du lovade att du skulle göra =)

Hälsa ett "krya på dig" från oss! Kram!

7:22 em  
Blogger Cornelia tycker...

Din stackare, puh en sån pärs!

7:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Usch då! Men vad skönt att det gått bra ändå. Ta vara på er :)

7:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men, Usch, Vilken dag, du som skulle leva stressfritt och lugnt!
Nu får ni vara rädda om er och krya på er bägge två!

7:32 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Var rädda om er - båda två!

7:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

*lämnar _väldigt_ många kramar*
Ta varsamt hand om sig och Maken.
*lämnar fler kramar*

7:50 em  
Blogger Gagga tycker...

Pussa lille "grisen" från mig

7:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj...Hade du hjärtat i halsen kan jag förstå..

7:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det var ingen rolig dag.... faktiskt jävligt hemsk, men jag flippade inte ut helt.

8:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj...
Att be dig ta det lugnt just nu är kanske inte riktigt rätt. Var rädd om dig!

8:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Christina: Faktum är jag är lugn nu. Det är det som är det konstiga med mig.

9:16 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Men vad hände med er när ni släppte Mamsans? Klarar ni inte att vila er?
Ta't lugnt nu!

10:19 em  
Blogger Kimmie tycker...

Usch vad otäckt. Ni behöver nog varva ner ordentligt båda två.
Kanske dags för en skön semesteresa.

10:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Vi gick på knäna långt innan.

Kimmie: Så småningom.

10:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

men gud, vad är det med män och att rymma från sjukhuset med det mest olämpliga färdmedlet?!

hoppas ni tar hand om er, båda!

10:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

*kram* till Dig Mamsan och *KRAM* till karln din. Hoppas verkligen att hans halva löfte om att sluta röka blir ett helt löfte *håller tummarna för er*

1:37 fm  
Blogger Tankevågor tycker...

Oj, oj....skönt att det gick bra! Har gjort en sån där resa själv. Det är nervigt. Men det gick bra för mig/oss också som tur var. Sköt om er nu båda två och var rädda om er!

10:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vi tar hand om oss.... hur man nu gör.

11:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Huga det väcker hemska minnen att läsa detta. Du kan tro att jag kan ana vad du gick igenom...

Jag är så otroligt glad att allt gick bra för er. Så skönt att höra.

Jag säger som alla andra - ta väl hand om er båda två.

(Och det där med rökningen... den tar ni och skiter i tycker jag så att det inte händer igen.)

11:50 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hua... Tycker nog allt att herrn i huset får ta det lite lugnt och bara ligga på sofflocket ett tag. Men det var ju tur att allt gick vägen till slut.

1:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och jag sitter med en massa skräckhistorier som jag försöker skriva ner i ett mejl men det låter så..fånigt..i skriven form..
Helst skulle jag ta det face to face med S

*S

/Cian

1:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka