.

Mamselamsen

torsdag, januari 18, 2007

Vårstädning!

Vissa säger att det snart är dags. Fast jag har aldrig riktigt fattat det där med vår- höst- jul-städning. Jag städar när jag har lust, vilket inte är helt ofta.

Men nu ska man visst städa med lyx !!! Inte för att det kanske gör saken roligare.... jo kanske om jag hade dessa.
Gummihandskar
Även om just det svarta känns lite kinky. Men visst skulle det kännas lite roligare att gräva i toalettstolen med leopardmönstrat och spets runt handlederna.

Annars håller jag mig nog till den här.
Skurhink liten
När jag någon gång väl tar fram den. Just nu står den, väldigt uttorkad och samlar damm i trappan på väg upp till vinden. Och där har den stått sen långt innan jul. (Jösses... det skulle Linda Skugge veta)

Men storstädning ska det bli idag..... mig själv! Duschen väntar.

Over and out/Mamselamsen, direkt från den leopardmönstrade

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag brukar se till att det är sambon som använder moppen... ;o) Speciellt om det är folk på gång hit, som han bjudit. Då får han städa själv *hehe* =)

2:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Själv tänkte jag införa lite regelbunden millenniestädning! Få se, det är rätt många år kvar till nästa omgång... ;)

2:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

På min blogg...finns NU en matchande sko...till de AS-tjusiga städhandskarna!

6:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag är inte säker på att jag skulle få fortsätta att städa hos mina tanter om jag satte på mig sådanadär... *ASG*

8:47 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Det blir finare med leopard:)

9:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka