.

Mamselamsen

tisdag, december 12, 2006

Rusar bara förbi en stund! UPPDATERAD! IGEN

Röda kors damerna käkade fort, så jag är hemma redan nu... tack o lov.

Jag ska sätta mig med pennan och Jessica ska räkna över, så vi inte passerat tusen beställda skivor .

Over and out/Mamselamsen, som rusar ut igen.


Uppdaterad 21.20
Jag har tagit en paus i skrivandet.

När jag satt vid bordet med pärmen med alla beställningarna, slog det mig en sak. Nästa gång jag är ute och kör i Sverige/världen, så tar jag pärmen med mig. Jag har ju adresser till Er alla.... jag kanske "poppar" in på en fika när jag åker förbi. :-D

Ett jädrans fikande blir det!


22.10
Haha... jag sitter här och skriver kuvert till ställen som jag inte visste fanns i Sverige. Vad sägs om Hortax. Tänk och sätta in ett bindestreck. :-D

23.10
Ger mig för idag och skriver ut det sista dygnets beställningar. Jag är ledig nästan hela dagen imorgon och i övermorgon.... så ska jag nog fasen komma ikapp.

Imorgon ska jag köpa frimärken "en masse"! Det är ju en himmelsk tur att man inte behöver slicka på dem nu för tiden. Det räcker gott med kuverten. Allt... allt ska vara preparerat till skivorna kommer så jag/vi kan få iväg dem på en timme. (Om någon undrar vad det är för siffra som står uppe i högra hörnet på kuvertet, så är det bara jag som skrivit hur många skivor som ska ner i det.) Sablar.... PANG ska det säga när FedEx har levererat.

Måtte nu bara tryckeriet i New Jersey hålla vad de lovat!

Och på måndag kommer Camilla.... då får hon ta över alltihop och jag lägger mig på divanen och knaprar vindruvor.

God natt "Bloggeriet"... ses i morrn.

Over and out/Mamselamsen, svintrött

Innan jag lägger mig.
Jösses Amalia.... nu kommer det beställningar från Tyskland. Nu smäller jag av! De har beställt på fel sätt! Måste maila dem!

18 Kommentarer:

Blogger crrly tycker...

Hahahaha, vilken bra idé! :) Du är jättevälkommen! :)

Passar väldigt bra just nu också, när vi har sånt som syns i min blogg att bjuda på...! ;)

9:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

*asg*
Du är jättevälkommen också! Vi kör med Löfbergs Kaffe, vetduva?

9:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här blir det nog Zoegas, i alla fall de närmaste veckorna.
Fast du vet ju inte vem jag är ;-)

9:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du är välkommen till Göteborg, lalala....
Fast jag bor ju en bit utanför. Men det är ju jättebra, då vet ni ju vad ni ska göra på semestern nästa år.... Vi har tom sängplatser. hihihi...
Ang kaffet så kör vi med Classic, hoppas det är ok?

10:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag dricker allt... bara det är svart.

10:19 em  
Blogger Batbut tycker...

Och när Du kommer hit så får Du öva på mormorsanlagen, det vet Du! Övernattning kan också ordnas, risken är dock att Du blir uppkörd kring 5 snåret.... av litet troll

10:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag bor nog hos Jessica istället... hon bor väl inärheten. :-)

10:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cykellisa: Jag vet nästan inte vem någon är. Vilken jätteöverraskning!

Crrly: Mums.. Lussekattor!
Anne-Maj: När det våras!

Tina: Man vet aldrig. Till sommaren har jag all tid i världen.

10:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och jag hittade av en outgrundlig anledning ett ställe i Småland som heter Fittgölen. Jag och kollegorna beslutande raskt att där skulle vår nästa Barnmorskemottagning ligga. Kan inte bli bättre..........??"Morskan"

10:52 em  
Blogger Batbut tycker...

FEGIS!

10:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Vi har ett ställe här i närheten som heter Trekanten... det kanske också skulle kunna vara nått. :-)

Batbut: Japp!

11:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Happy Lucia..kan du behöva ;)

7:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bibbsan : Det har jag alldeles glömt. *rusar och sätter på TV:n*

7:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Har oxå beställt så du är välkommen till min adress oxå (trots att vi inte känner varandra)! Ska jag meddela ny adress när jag flyttar nästa höst om jag kommer långt ner på fika-listan ;)

8:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej. Tror du inte att det ska vara Hortlax, ett samhälle utanför Piteå. Hälsningar Susanne Larsson

8:36 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Hit är du välkommen, när du vill. Vi kan utbyta katt-hår med varandra!

9:21 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med Susanne Larsson här ovan...det är nog Hortlax?

Skaffa en Sverige-karta och sätt en knappnål, med rött huvud...på varje plats, där det kommit en beställning ifrån.
(Du verkar ju vara rätt *sysslolös*, menar jag...*skrattar gott*)

10:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... kollade igen. Jojomen, det stod Hortlax! Snacka om att jag var trött. :-D

6:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka