.

Mamselamsen

tisdag, december 12, 2006

Jag undrar om jag hinner jobba mer innan jul?

Beställningar på Better place-Tilles song har nu börjat droppa in från USA. (Millan.... snart måste du beställa fler skivor!)
Skivomslag
Som vanligt är jag ett klantigt klantarsle.... har skrivit fel porto på alla inbetalningskorten. Jag har försökt att pungslå alla som beställt. :-D

Sablar!

Jobbar jag ända till klockan tio ikväll. Röda korset har en beställning hos oss. Men vad fasen... det löser sig. (Saker och ting brukar alltid lösa sig... det har det ju alltid gjort förut... på något sätt... inte nödvändigtvis alltid på det sätt jag hade tänkt mig... men det löser sig)

Jag känner mig faktiskt inte ett skit stressad. Konstigt va?

Over and out/Mamselamsen, pressansvarig "manáscher"... hihi... kolla beställningssidan

5 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

nu är jag tillbaka i cyberrymden o här händer det grejer! wow!

7:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Jaa, vi lade ut skivan till försäljning igår natt.... och de första 1000 är snart slut. Camilla vet exakt, hur man sliter ut en mor. :-)

7:47 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ta det lugnt med min beställning..
Behöver inte ha dem förrens efter jul iallafall...:)

Yeah right tänker du och hur fan ska jag hitta den bland alla 700 beställningar *S*

7:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding: Exakt! Du åker med i farten. :-)

8:15 fm  
Blogger crrly tycker...

Jag tänkte samma sak som vilding, haha!

11:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka