.

Mamselamsen

söndag, december 10, 2006

Man kan beställa "Better place-Tille´s song nu".... Uppdaterad. IGEN! .... OCH IGEN! Och IGEN!

Tyvärr har det blivit lite vajsing med tryckeriet i New Jersey, så vi kan inte absolut garantera att skivan kommer att dimpa ner i Er brevlåda innan jul. Men vi kommer att skicka så fort vi får dem och hinner skriva kuverten.... även om det är på julafton.
Skivomslag
Skivan (som både är en CD och DVD med hennes musikvideo samt "special features") går även att beställa för Er utanför Sverige.

Och som många här redan vet.... hela vinsten kommer att gå till EB-fonden. (Och skulle inte någon köpa den alls, kommer Millan ändå att donera 10.000:-)
Tillebild
Camilla kommer inte att tjäna ett öre på det hela! Och varför hon gör detta, kan Ni läsa på hennes sida.

Så vill Ni beställa nu, kan Ni göra det här. (Det finns ett begränsat antal skivor i första omgången)

Om någon känner för det, är det OK att länka till hennes sida. Jag vet att Therese, Tilles mamma, kommer att göra det iallafall.

Over and out/Mamselamsen



Uppdaterad på morgonen!
Jag säger bara en sak..... Ojsan! Tack alla Ni som beställt!

Kramkramar/Mamselamsen

Uppdaterad igen!
Nu blir jag alldeles tårögd, när jag går in på beställningssidan. Jag vet inte vad jag ska säga.... men jag kramar alla! -o-

Uppdaterad 18.00
Jösses, säger jag bara. Fortsätter det i den här farten, räcker inte de 1000 skivorna, som kommer från tryckeriet, så himla långt. Jag ber till högre makter att de kommer denna veckan.... men tyvärr ligger det inte i våra händer just nu, att bestämma det. Det är tryckeriets och FedEx:s makt.

Idag har jag köpt de absolut sista julklapparna... så det är ingen idé att tjejerna försöker locka ut mig på stan för att köpa "spontanjulklappar". Det ekar tomt i plånboken, så det blir bara gröt till jul.... frukost, lunch middag och mellanmål.

Over and out/Mamselamsen.

Klockan 20.29
Nu kör jag.... vågar inte vänta längre. Myskläder på (plyschbyxor och Stephans skjorta), ett glas vin... förståss!
Beställningar! liten
Ett antal hundra skivor är beställda och när de väl landar här, ska allt vara förberett. Kuvert och inbetalningskort ska vara skrivna, så det bara är att stoppa i skivan/skivorna (Ni är många som beställt fler) och pytsa iväg... fort som fanken.

Nä, nu har jag inte tid med bloggen.... måste skriva! See you... framåt jul! :-D

Over and out/Mamselamsen, taggad

22.57
Skrivkramp... nu går jag och lägger mig. Den sista jag skrev till bor på Västra vägen.

God natt hela bloggosfären!

35 Kommentarer:

Blogger Bantartant tycker...

Det gick bra att beställa!

10:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!

10:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bantartant: Du skrev aldrig i din adress!

10:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jo, det gjorde du i påföjande mail
:-D

10:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Beställt :-)

11:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! Ni är nummer ett och nummer två.

11:43 em  
Blogger Linda tycker...

Jag har en artikel som jag vill att du ska få läsa!
Mamma hade den med sig idag, den handlar om den förfärliga, förfärliga sjukdomen. Den finns i Vårdfacket.

Nu ska jag försöka beställa skivan!

11:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och många fler kommer det bli...

Har lagt till länken i mina forum-signaturer och ska lägga ut den på min hemsida oxå - alltid lockar det nån :-)

11:55 em  
Blogger Linda tycker...

Usch... jag vet inte om jag gjorde rätt...
Har du fått en beställning från mig??

11:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill oxå ha en. Men det var så många röda prickar så jag gjorde nog inte rätt. :(
Kan du Skriva din mail adress till mej i min gästbok, lr hur tycker du att vi ska göra?

12:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Linda Lotta: Jag ska försöka goggla fran den.

Ann-Charlotte: Vad ska jag säga... TACK!

Tina: ska jag göra.

7:01 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Har beställt !!

7:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

As-kalas!

7:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Jag såg det. Tack! *lipar en skvätt*

8:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Har beställt också!

8:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Beställt var det här och länkat har jag gjort, så nu hoppas jag att det blir många många fler som beställer.
Skickar över en kram till Camilla också, som är så fantastisk och gör allt detta.

9:18 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Mamma!! Kom du ihag person beviset??

kramkram.

10:14 fm  
Blogger crrly tycker...

Så, beställde några stycken trots att vi inte kör med julklappar, men många fyller år i början av året! :)

10:20 fm  
Blogger Humlan tycker...

Vilken tur att du har pyntat och handlat inför jul, nu får du ägna tiden åt paketskickning.
Det är alltså som en riktig tomteverkstad hos er (men bara ett innehåll i paketen).

10:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Räcker skivorna? *orolig*

10:48 fm  
Anonymous Anonym tycker...

räknade till över 70 beställningar redan vid kl 10, så himla kul. :)

11:49 fm  
Blogger Linda tycker...

Hur gick det? Ser du mig någonstans bland alla beställningarna?
(Linda)

12:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

70 beställningar redan vid 10..

*gör vågen för Mamselamsen*

Vilken manacher du är ;)

*gör vågen för Camilla*
*gör vågen för alla som har beställt*

*sitter på kontoret framför datorn och gör vågen i min ensamhet*
jag ser skitdum ut ;)

12:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kommer du ha några ex på mamsans så man kan komma in där och köpa en skiva till kaffet :)

3:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fredrik: Japp... om det hinns. Och har du tur, får du köpa den av Millan själv.

3:54 em  
Blogger crrly tycker...

Coooolt, ska Millan ha signering?!! :)

4:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

När Millan kommer hem... på måndag, kommer hon att skriva sitt namn på alla skivor. Även hos Mamsans

MILLAN: Personbeviset är beställt... kommer till Jessica

Vilding: Jag med!
Lindalotta: Har inte hunnit kolla än.

4:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Malpa: Denna lilla kille har berört oss alla i familjen så vansinnigt mycket, så detta är det minsta man kan göra.

7:25 em  
Blogger Humlan tycker...

Visst är det ett problem, men ett UNDERBART problem, att du inte vet om skivorna räcker!

Och du! Om ni tröttnar på gröten kanske ni kan få äta på krita på Mamsans...

7:36 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Så, det där kommer att bli en bra julklapp till några vänner och släktingar! Tack! Och hälsa Camilla att det är en underbar låt och en fin gest till Tille och hans familj.

8:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Biggis: Måtte de bara komma i tid! *knäpper händerna och ber*

8:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu har jag fört budskapet vidare! Och ja, jag har beställt.

10:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! *kramar*

11:09 em  
Blogger MB tycker...

Syrran har fixat min beställning eftersom hon skall skicka ner lite grejor från Sverige...så CD-spelaren är i full beredskap :-))

5:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: As-kalas!

8:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka