.

Mamselamsen

fredag, december 15, 2006

Äntligen är den första dottern på väg hem!

Camilla sitter på planet nu på väg mot gamla Svedala och landar på Arlanda någon gång i eftermiddag.

Hon ska tillbringa helgen i Stockholm, då ett besök på Amerikanska ambassaden är ett måste.... Ni vet, nytt visum och så.

Men på måndag kväll är hon i Nybban.... hahaha... då ska hon få ta över skrivandet av beställningarna, slicka frimärken (jag tänker inte upplysa henne om alla knep man kan ta till istället för att slicka:-) och jobba på Mamsans.

Men det är klart... detta måste göras också..
Camillas vanliga pose liten
Ingen jul utan att Millan sover som en liten gris, så fort hon hittar ett horisontellt underlag.

Och på onsdag kommer Jessica. Hurra!!!!

Men innan dess, är det jobba, jobba, jobba som gäller för mig.

Over and out/Mamselamsen, ännu utan julstämning

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen säger:Ingen jul utan att Millan sover som en liten gris, så fort hon hittar ett horisontellt underlag.

Hör det ihop med namnet? Jag är precis likadan :-)

Så underbart att få hem sin unge, även om hon är stor. Förstår att du längtar.
kram
Inna aka Camilla

8:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

I mina ögon blir ungarna aldrig stora.

Och på onsdag är lyckan total... då kommer Jessica!

8:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du ska se att julmyskänslan kommer med tjejerna. Jag fick en varm känsla i maggropen av att läsa och se iaf. Längtar efter min mamma nu kände jag.

2:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Maza: Jaa, det hoppas jag.

7:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka