.

Mamselamsen

torsdag, december 14, 2006

Jag har ju glömt att berätta något jättebra!

Kommer Ni ihåg kvinnan jag skrev om som hade fått diagnosen MS för fyra år sedan, fast det var en hjärntumör?

Hon fick tid för operation och utgången var 33,3% risk för att dö på operationsbordet-33,3% risk för att bli totalförlamad-33,3% chans att bli bra.

Operationen tog åtta timmar, men hon kommer att bli bra!!!!

Än så länge sitter hon i rullstol, för balansen är ännu inte den bästa, eftersom de ruckat lite på lilla hjärnan. Hon är på rehabilitering och tränar järnet nu.... och mannen väntar otåligt på att hon ska komma hem till honom och hästarna.

Det är nu som det verkligen är på sin plats att säga: "Halleluja-moment"!

Tack alla Ni som skänkte henne en tanke eller bad en bön, den dagen hon opererades.

Over and out/Mamselamsen, skitglad.



9

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åh underbart! Jag har lite problem med blogger och har inte kunnat lämna kommentarer tidigare när jag velat. Får se hur det går nu.
Verkar inte som jag kan få med mitt namn, så det är jag Veronika - med sagoslottet.

11:15 em  
Blogger Humlan tycker...

Såå underbart skönt!!!

11:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fantastiskt!!!!

12:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

vad skönt att det gick så pass bra, läste om henne i Barran för några dagar sen...att man inte ska kunna lita på läkarna, det är skrämmande.

12:44 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Vad skönt att höra och vad bra att det finns bra läkare och det är ju de bra som är i majoritet,lätt att glömma det ibland.

6:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vilka underbara nyheter!! :)

1:24 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Åhh så skönt och vilken underbar julklapp för henne och alla hennes vänner. Jag blir glad i hela figuren när jag hör sånt här :o)

3:58 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

3:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka