.

Mamselamsen

torsdag, november 23, 2006

Voffå... voffå... voffå gör hon på dette viset?

Nästan varje gång som allas vår Paris Hilton poserar framför kameran, står hon med benen i kors.
paris-hilton 1
ParisHilton 2
P Hilton
Varför?

Är hon djävulskt kissnödig eller försöker hon dölja ett par exeptionellt hjulbenta ben? Om det beror på det sistnämnda, borde hon lära ut det knepet till Christina Aguilera.

Mycket gott kan jag säga om Aguilera... men slaktare blir hon aldrig.

Over and out/Mamselamsen, vars paus är slut.

9 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

Jag tror nog att fröken Hilton blivit uppfostrad till att vara en fiiiin flicka, som håller på sig. Och bästa sättet att stoppa eventuella inkräktare är att hålla benen i kors

7:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Batbut: oj... vad hon har misslyckats... har jag läst i tidningarna.
Ja, just det... banken imorgon... har inte lyckats komma dit än. MEN inorgon slår jag två flugor på smällen... skicka till dig och köpa änne fler dollar!

7:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Antingen har hon såna där kulor, vad dom nu heter lr oxå har hon inte varit på toa på jäääääääättttelänge.

7:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Du menar Geishakulor? :-)

8:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Javisst var det Geishakulor jag menade.
Har tyvärr aldrig prövat dom :)men kan tänka mej att i början måste man nog stå så med bena i kors och helst i något hörn.
Vad är dom bra för egentligen???
För att hålla tätt lr? Lära sej att knipa?
Jag fattar NADA

8:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Jag vet inte... men det kanske är tjejer som också vill ha "balls"

9:17 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Det kanske är där hon gömmer hunden?

9:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Stackars jycke!

10:03 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Ansträngningsinkontinens *skrattar*

8:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka