.

Mamselamsen

onsdag, november 22, 2006

Mina omtänksamma barn.

Jessica är snäll hon!

Hon byter jobb, så det passar mig nu när jag börjar komma upp lite i ålder och kan behöva lite mer medicinalhjälp. Hon ska börja jobba på Netdoctor .

Jag har surfat runt på sidan och redan hittat ett massa sjukdomar, som jag förmodligen redan har.

Pityriasis roseatinea pedis, alopeci, BPH.... you name it!

Och ska jag vara ärlig, har jag alla symptom på att jag är gravid också. Humörsvängningar, illamående, utebliven mens. Utebliven mens! Ett helt år! Snacka om det kommer att bli en bamsing. Ja ja, skratta Ni.... men kunde Sara när hon var över 90... så kan jag!

Over and out/Mamselamsen/kverul tant

8 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

jag bäääävar.

7:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, får man inga barnbarn... får man ta saken i egna händer.

7:47 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Jösses! *skrattar*

7:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Strumpstickan: Skratta du... det här är allvarliga grejor. :-)

8:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

*skrattar så jag dör...*

11:02 fm  
Blogger Mette tycker...

M.... den sajten är jag inne på då och då... jag har också en hel del av de sjukdomarna...

11:52 fm  
Blogger Born to be a surfer! tycker...

Hurra, annu en kusse!!!

12:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anne_maj: Hihihi...
Mette: Du också.... är du också med barn?

Born-Josefina: Vi får se.... jag väntar lite med graviditetstestet. :-)

4:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka