.

Mamselamsen

måndag, november 20, 2006

Måste pusta ut en stund.

Jag är precis som Lotta på Bråkmakargatan.

Jag "möblar" och "möblar" och "möblar".

Så här långt:
- Fyra fåtöljer har lämnat "Tornrummet" och detta resulterade i en häftig fläskläpp.
- Släpat över första soffan och detta resulterade i en enorm transpiration.
- Släpat ut en matta (fel färg nu). Gick rätt OK... den vara bara 3*4 meter.
- Släpat in en matta... 4*5 meter. Naglarna tänjdes till sin yttersta gräns och musklerna darrade som om de hade hjärtflimmer. Fattar nån hur mycket en sån jäkla matta väger? Mellan tummen och pekfingret... ca tre ton.
- Nästa soffa ska ner från vinden. (Väntar till Stephan kommer hem... nån måtta får det vara med fysiska aktiviter för mig)
-Queensize säng ska ner.... ungarna måste ju ha nånstans att sova när de kommer.

Tja, och sen ska den där "fantastiska" dammsugaren få göra resten.

Herre Gud.... min stylade frissa, liknar just nu nån sorts tajt badmössa... rubbet ligger som svettig gegga, tätt mot huvudsvålen. Snyyyyyggt!

Over and out/Mamsetrasan

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Låter som att du har roligt - jag är lite tokig som gillar att möblera om. Synd bara att du måste slita ont själv... Lycka till!

4:20 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Men fint blir det säkert. Bra jobbat tjejen! :)

4:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Svettig och vild frisyr – låter ju nästan lite sexigt! Misstänker dock att du inte känner dig så. Bra jobbat ändå! Kräv mannen på manikyr och massage, det är du värd.

4:35 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag vill se bild....juh...=)

6:42 em  
Blogger Humlan tycker...

Men tänkt vad nöjd du ska vara när det är klart (och styrketräningen är ju avklarad).

6:49 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

STACKARE!!!

Och sen när ungarna har åkt så ska grejorna tillbaka på sina gamla platser eller ...?

7:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Blir nästan lite avundsjuk... jag älskar att möblera om. Ett plus är all gratis träning :)

7:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jennie: Nja.... så jäkla kul var det inte att dra den där jäkla mattan cemtimeter för centimeter.

LG: Vi får se hur fint det egentligen blir... sofforna är nog lite för stora... men jag skiter i det.

Shadow: Inte ett skit sexig kände jag mig... fast naglarna höll!:-)

Calua: Inte förrän det är klart. En soffa står kvar på vinden.

Tippelitina: Inte en chans!

Lotta: Snacka om träning... musklerna darrar fortfarande.

10:59 em  
Blogger Vonkis tycker...

Vill också se bilder!

11:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bilder Bilder!!!!

11:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte förrän det är klart.

7:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

GUD VAD DU SKRIVER ROLIGT !! Jag skrattar så jag kiknar!
Tack för det"Morskan" (med datorstopp hemma)

9:43 fm  
Blogger crrly tycker...

Hjälp, blir helt matt bara av att läsa!

11:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka