.

Mamselamsen

tisdag, november 21, 2006

Vad jag skulle visat.

-Klänningen som jag blev med, fast jag bara skulle köpa nagelfilar.
-Mitt superskitiga fönster, som är så skitigt att mina klistersnöflingor inte ens fastnar på rutan. (Måste putsa!)
-De hårdaste gästerna på Mamsans idag.
-Hur hjärndöda Ebba och Elsa jagar ljuskäglan från ficklampan. (Detta är absolut det bästa sättet att köra slut på kattor med spring i benen.)
-Hur jag hänger i krokig arm och försöker putsa kristallkronan med hushållspapper.
-Hur Stephan ålar som en panter på golvet och spikar kabel.
-Vad som är det godaste som finns att doppa i kaffet så här års.

Men tyvärr.... kameran är på jobbet.

Over and out/Mamselamsen, som fortsätter att doppa.

4 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Och nu hoppas jag VERKLIGEN att vi får se alla dom bilderna SNARAST!!!
/Nyfiken, nysande Humla

5:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Shit oxå, det var ju massa godingar där som jag hade velat se. hahaha....
Kan ni inte köra en repris sen när ni har kameran till hands?

6:31 em  
Blogger Unknown tycker...

Visst är det typiskt att man bommar kameran när man har en massa "kodakmoments"


Tjing

6:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: En del av dem... finns ju inte ens förevigade.

Tina: Klänningen kan jag bjuda på imorgon.

Vilding: Händer OFTA här!

8:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka