.

Mamselamsen

tisdag, november 21, 2006

Alla sätt är bra utom de dåliga.

Fred på jorden till varje pris!

Tanken är ju jättevacker.... men av någon anledning dyker det upp lite konstiga bilder i huvudet på mig.

Kristina Lugn! Jag menar, är hon lika saktfärdig vad gäller detta, som hon snackar, så kommer vi att få en mycket långvarig fred. Och det är ju bra.
Horace Engdal!
Göran Person!
Kungen!

Bush och Usama bin Laden.... nä, där kom det ingen bild alls.


Tänker på när vi alla möts här på nätet den 23:e. "Ha ha..... för jag vet vad du har gjort"! Och alla sitter vi rödmosiga och fredsälskande vid datorn och med ett saligt leende önskar vi varandra en riktigt God Jul.

Over and out/Mamselamsen

7 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Ha ha ha
Ja, en del idéer...
Men mina inre bilder kring namnen var inte så trevilga att få. Ajsing bajsing.

8:25 fm  
Blogger PGW tycker...

Jamen det är ingen dum tanke, vem kan starta krig när man håller på med ... sånt? Så mycket simultankapacitet har nog ingen ;-)

8:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Exakt! :-)

PGW: Så du menar att vi ska hålla på i flera veckor? Jag ORKAR inte!

8:58 fm  
Blogger Born to be a surfer! tycker...

Skoj att lasa alla tokiga inlagg, kommentarer och tjusiga matfoton :).
Den enda tiden pa dygnet da jag kan sitta och slappna av lite ar nar jag ammar min lilla snutta framfor datorn, sa du ser sakert vilka tider jag kollar din blogg!!!! ratt ofta alltsa!!! halsa kussarna, saknar fortfarande storkusses address sa jag kan skicka ett kort/foto. Kram Josie

9:25 fm  
Blogger PGW tycker...

Vi får jobba i skift.

9:39 fm  
Blogger Unknown tycker...

Man får helt enkelt kolla när Bolibompa sänder den 22 då ;)

9:48 fm  
Blogger crrly tycker...

Coolt med en 76-åring kvinna. <3

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka