.

Mamselamsen

onsdag, november 22, 2006

Lite vad som hänt idag.

Jag har en känsla av att jag kommer att ruinera mig på Anemonen under december. Kolla kolla så många glittriga och vackra krukor.
Glansiga krukor liten
Och är har vi Arg-Annika . Hon är arg på det mesta. :-) Sen har hon tuttar som är som tennissockar med en tennisboll längst ner... iallafall skriver hon det på sin blogg. Men vad vet jag.
Arg-Annika liten
Och så kom det ett paket från Battis . Hon visade lite halsdukar på bloggen... och tror Ni att jag kunde motstå? Den är ju både guldig och nästan leopardmönstrad... så alldeles vansinnigt jag!
Halsduk liten
Sen var det ju det där med att spika kablar. Nu är han framme vid modemet och routern. Han sitter precis där vi brukar ha kattlådan, så nu har han hela häcken full med kattsand.
Sladdar liten
Nää, sen har det faktiskt inte hänt mer.

Over and out/Mamselamsen, småsömnig.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

först såg det ut som om gubben din fått en koja..

7:16 em  
Blogger Vonkis tycker...

Så klart du ska ha glittriga julkrukor, en hel hög ska du ha!

8:26 em  
Blogger Humlan tycker...

Julkrukorna vill jag också ha!
Battis snygga halsduk är bara DU!
Och kabelspikaren gled väl lätt in i hörnet när han kunde glida på kattsanden... (Hoppas att han inte sitter fast där under fortfarande...)

9:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Schmut: Visst... och visst är han söt när han kvajlar ihop sina två meter.
Vonkis: Japp... helt klart!
Humlan: Han har borstat av sig och satte sig vid datorn och gjorde sin grej.

8:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka