.

Mamselamsen

onsdag, november 22, 2006

Jag måste lägga upp ett skolager innan jul!

För är det sådana här skor som kommer att säljas i vår, vill det till att ha pjuck på lager.... annars kommer jag att dö med skandalerna på. En sak är säker... de här skorna störtvägrar jag att sätt på mina små rara "nypotatis- fötter".
Skor 2
Skor 1
Skor
Moderna... JA!
Snygga.... NEJ!
Vem passar de? En clown på en B-cirkus!

Riktigt jäkla skitfula är de! Och möter jag någon med dessa på fötterna i vår, kommer jag att garva tarmarna ur kroppen.

Over and out/Mamselamsen, som inte går på allt.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hur moderna som helst,, men fy fasiken så fula. I det fallet blir jag inte modern!

11:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

eh, jag skulle lätt ha de nedersta två... men jag gissar att de inte direkt är min prisklass

5:52 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Eeeh, oj...
En sak är säker: Några sådana kommer inte att få bo hemma hos mej! Helt klart.

7:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: Inte jag heller.
Schmut: Nää, du måste skoja.!
H: Defenitivt inte här heller.

8:16 fm  
Blogger PGW tycker...

De översta var väl inte SÅ fasansfulla? Om man byter till vita skosnören så är det ett par rätt normala sommarskor?

8:22 fm  
Blogger Elca tycker...

Jag måste också säga att jag gillar det nedersta paret. Faktiskt.

8:55 fm  
Blogger crrly tycker...

Det är väl kul med spralliga skor? Jag gillar också de två nedersta. Särskilt modellen på den allra nedersta.

Fat jag har läst att guldiga gympaskor kommer stort, så du kan nog vara lugn, det blir pjucks för dig också.

9:08 fm  
Blogger crrly tycker...

Jo, jag gillade de översta också, men de ser lite "båtiga" och långa ut, som herrskor, så därför fastnade jag inte direkt för dem, så som med de andra två paren...



Men sure, en clown vore också väldigt söt med dessa skor, bara de är tillräckligt stora.

9:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag gillar dem i mitten, sjukt snygga! Give it to me.
Fred & Kärlek

10:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag håller med dej....huuuu - det är därför som jag inte har köpt nya skor på ett tag - det finns inga snygga = som passar min smak,alltså. Men smaken är ju som baken ....Sandra tyckte ju att ett par som du visade på bild var jättesnygga

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka