.

Mamselamsen

måndag, november 27, 2006

Internet är fantastiskt.

Det är kväll och alla affärer är stängda, men här sitter jag med ett glas glögg och shoppar julklappar i godan ro. Hittills har det bara blivit fem. Och en av dem... en as-kalas-klapp, kommer att bli en kollektiv julklapp till några som kommer att bli jätteförvånade över att de får julklapp. Jag kunde bara inte låta bli, när jag hittade den. :-)

BTW... om man handlar i god tid på Adlibris, så blir inte portot mer än tio kronor, oavsett hur mycket man handlar. Och billigt är det ju redan innan.

Over and out/Mamselamsen, med Visakortet i handen


Så detta är ett tips till alla Er som bor utomlands och ska resa hem över jul. Handla på Internet och betala med kortet... paketen skickas dit Ni ska. Snacka om att slippa en massa övervikt på flyget.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ja, jag gör så när jag är på väg till Sverige. Både böckerm dvd och cd beställs så att de blir levererade lagom till att jag kommer till Skåne. Adlibris är min klara favvis - bästa servicen och underbara priser! Så åker med tom väska härifrån, och hem med en tung väska. Men det är värt det!

12:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hoppa in på www.inreda.com

Underbar sajt med massor av onödiga saker :)

Där har jag handlat merparten av julklapparna

7:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

tack :-)

9:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka