.

Mamselamsen

söndag, oktober 08, 2006

Mesiga jag!

Här skrev jag en massa om politik och vad jag tycker om det. Men i och med att jag är en riktig mes, och alla partier i Nybban tror att jag röstade på dem, så håller jag tyst.

Som drivandes ett litet litet företag i en liten liten stad, gäller det att hålla sig väl med alla annars kommer man snart få "skit i baken"! (Gamla erfarenheter från en ännu mindre håla)

Men Ni ska veta en sak.... Jag har mycket starka åsikter och ibland är det jäkligt svårt att hålla dem inne. Men det kommer en dag, när jag är "civil" och då jäklar kommer det att spruta ur mig.

Det enda jag kan säga om valet, är att det var en fråga som avgjorde hur jag lade min röst.

Over and out/Mamselamsen, "politiskt neutral"

2 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Åh, vad jobbigt att inte kunna outa sina åsiket som man vill. Du får starta en helt anonym blogg där du får vädra allt du vill.

8:27 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Tänk om jag redan har det? :-D

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka