.

Mamselamsen

tisdag, september 26, 2006

Sommar!

Vilken underbar sommar vi fortfarande har. Precis lagom varmt så jag inte smälter bort.

Visserligen hinner jag bara njuta av den, när jag springer ut med tallrikar på uteserveringen, som fortfarande är full med folk.

Nu ställer jag min förhoppning till att vi får en ovanligt mild vinter, med tanke på de gigantiska elpriserna.

Det var bara en passus.

Det jag egentligen ville säga, är att jag är ledsen över att jag inte hinner läsa bloggar nu för tiden. Alldeles för mycket grejor i görningen, så både min egen och andras bloggar har prioriterats ner just nu.

Jag känner mig jäkligt oartig.... men det kommer att bli ändring på det... förmodligen inom en tämligen snar framtid. :-D

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Sommar och sol. Jag flyr iallafall. I morgon e det dagen D. =) Hörs å ses när man väl e hemma igen. *vinkevink*

7:28 em  
Blogger Unknown tycker...

Jag vill ju börja använda alla mina fina höstkläder...

Vill ha höst NU!!!Sen får det gärna hoppas fram till december för att sen hoppa direkt till Mars

Jag bakade faktiskt lussebullar förra veckan :) jag blev sååå sugen...

Du är ursäktad :)

Hrmm liten fråga...Har ni öppet i Oktober??? Vi åker ner en sväng då...Och ska faktist träffa nån just i Nybban...

7:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fia: Se nu till att inte bli bortgift för att antal kameler.

Vilding: Japp... öppet! Välkomna!

7:59 em  
Blogger Humlan tycker...

Jaa, det är ju tråkigt när man har så fullt upp med att leva så att man inte hinner blogga (eller läsa bloggar)... ;-)

8:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jobba!!!

9:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är din egen tid, Du äger din tid och gör vad du vill med den. Huvesaken är att du lever och frodas:-)

9:14 em  
Blogger Vonkis tycker...

Va?

Kan man ha ett liv utanför bloggvärlden? Det låter lite läskigt tycker jag ;-)

Lycka till med allt som ska göras.

Vilding
Lussebullar! Nu!!! Jag som trodde jag var konstig som sjunger julsånger mitt i sommaren.

8:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka