.

Mamselamsen

tisdag, juni 06, 2006

Snacka om att jag har letat.

Snor de inte lurviga tofflor, så drar de iväg med andra lurviga saker. (Bloggfrossa: Det är ingen rakborste... här odlas det fortfarande VM-mustasch)
Rougeborste liten
Jag letade mig halvt fördärvad efter min rougeborste. Visste ju att jag lämnat den på skrivbordet igår.

Nu börjar jag tro att de vill ha något lurvigt att gosa med. Men tyvärr Elsa och Ebba... "valpar" är inte att tänka på. Det fattas ett och annat inre organ för det. Men jag ska gå till leksaksaffären imorgon och köpa det lurvigaste de har.

Over and out/Mamselamsen, på G för dagen

8 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Vilken lycka för små kattfröknar att bli så bortskämda av matte!
Men du har å din sida inte en tråkig dag med dessa små busisar i huset...

10:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Tråkigt? Knappast. :-D

11:06 fm  
Blogger qi tycker...

Klart katterna skall ha något lurvigt! Det värsta är dock att sånt som är tillåtet är mycket tråkigare än det förbjudna. Alltså gäller katterna...

3:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hade en kompis vars katt (som förövrigt är mamma till min "mammakatt") stal hennes källarnycklar och grävde ner dom i kattlådan så än ligger dina missar i lä. LOL

6:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Väntar med spänning på nästa objekt som kan försvinna... Dina stödstrumpor?

8:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Det kommer. Just precis nu kom Elsa från garderoben, stolt utbärande med en sko i munnen. Hon gillar skosnören!

9:53 em  
Blogger mikebike tycker...

fan vad skönt!
jag höll på att flippa när jag såg den;)

8:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

en gång snodde elvis badkarsproppen och la den under en fåtölj en annan gång hamnade ett par glasögon under soffan, han är ond..

7:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka