.

Mamselamsen

söndag, juni 04, 2006

Jag och min Kinesiska fem-årsplan!

Nu är den under omstrukturering igen. Stephan håller på att bli smått galen... han hänger liksom inte med i svängningarna.

Fast han kan lugna ner sig, den hinner ändras minst tjugo gånger till. Det är bara att jag har så fördömt roligt, när jag plitar på den. Fast det slutliga målet är klart... det är bara vägen dit, som inte är riktigt spikad.

Spännande!!

Over and out/Mamselamsen, den lilla planeraren och omplaneraren.

8 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Kinesisk?

9:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Undrar detsamma som PGW. Kinesisk?

9:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... jag bara kallar den så.

9:20 em  
Blogger PGW tycker...

du har ett delmål på min blogg nu.

9:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har sett! :-)

11:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill titta i den, men det är nog klotter i den eller ... med katthår!

9:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monica: Målet är ju klart... men det är vägen dit som är rolig.

Anne-maj: Jag har den i datorn... snygg och ständigt föränderlig.

8:46 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

4:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka