.

Mamselamsen

lördag, juni 03, 2006

Kära nån, vad vi har hänryckt oss.

Stephan i fåtöljen och jag i soffan. Vi var så vansinniga hänryckta att vi knoppade in båda två och sov i en timme. Men nu när vi är färdigryckta är vi redo att resa oss upp och gå vidare.

Jag blir så glad, när jag ser sådana här bilder.
Mänsklig
Hux flux blev det "vackra folket" lite mer mänskligt.

Sen skulle jag faktiskt vilja få en snabbkurs i Photoshop.
JLo bild
För man borde väl kunna göra tvärtom också... det hade jag gillat. :-)

Over and out/Mamselamsen, nästan pigg igen

16 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, eller ...?

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä... det var inte så jag menade.

7:01 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Aha - är det SÅ man gör när man rycker hän. I så fall har jag också varit hänryckt en stund.

7:07 em  
Blogger Humlan tycker...

Hm, det vore trevligt att kunna fixa till sig! Kanske skulle lära sig programmet ordentligt... :-D

7:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här får du en otroligt bra länk, kolla!

http://www.webdesignskolan.com/photoshop/bild-i-objekt/bild-i-objekt.htm

9:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Face of reality,. man får nån konstig uppfattning att hollywoodsarna är evigt barnrumpesläta eller...

10:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Den länken som Rita skrev, verkar as-kalas!

Rita: Tack!

bibbsan: Ja visst är det konstigt.

10:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Varsågod,/anonyma Rita

10:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

http://www.fluideffect.com/
är lite kul. kolla in portfolio-->before/after. man behöver ju inte göra några extremgrejer som den bilden på j-lo du visar. ganska små ingrepp gör ganska mycket...

10:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ola: Så du menar att jag kan får bort både hängrygg och hängknän? :-)

11:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nej, jag tror inte att det är sant. Hur i h-e fick du en sån bild p Goldi- Den är fejkad absolut. Hon är min idol och hon ser inte ut så.

1:02 fm  
Blogger Mette tycker...

Jag är så hänryckt att jag blivit sjuk...

9:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina; Kollar du i hörnet, så har jag lånat den från funpic.

metta: Pingst är inte nyttigt. Stackare... krya på dig!

10:12 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det finns ju till och med kameror med inbyggt "försmalningsläge"... :)

11:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: En sån vill jag ha!!!

12:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka