.

Mamselamsen

lördag, juni 03, 2006

NEEEEEJ!!!!

Min "bästatste" sminkspegel har gått sönder. Min älskade kladdiga spegel, som hade ett sådant fantastiskt bra och greppvänligt handtag, är dööööd!
Sminkspegel! liten
Jag förstår nu hur Bloggfrossa hade det, när hans solglajjor gick sönder. Hans glajjor var magiska och det var min spegel också. Han behövde sina glasögon för att se bra ut.... och jag behöver min spegel för att också se bra ut. F..n, jag måste hitta en likadan!


Over and out/Mamselamsen, halvsminkad

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

En av mina döttrar nar exakt likadan som din...Säljer gör hon aldrig skulle jag tro. Du är fin ändå om du är halvsminkad!

9:31 fm  
Blogger Jubbe tycker...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

KATASTROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFF

Lider med dig!

//J

10:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

jag tycker det ser ut som om det där ska gå att limma??
och jag undrar - tar du inte sovmorgon under helgen? klockan är bara tolv och du har redan bloggat tre gånger! *lol*

11:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anne-maj: Du har inte sett mig, förstår jag. :-)

Jubbe: Äntligen en!

Josephine: Jag har nu jobbat i sex timmar... halvdag alltså. :-)

2:49 em  
Blogger mikebike tycker...

mamsen: jag ger dig tjockt med kondoleanser. för mig löste det sig ju. hoppas det löser sig för dig med

1:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

4:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka