.

Mamselamsen

tisdag, juni 06, 2006

Jag och mina sneakers!

Många tror säkert att jag bara har guldskor, men så är inte fallet. Jag har mina älskade sneakers också. Och alla har en speciell historia... som jag inte berättar här, för då skulle detta inlägget bli en kilometer långt. Men här är de jag hittar just nu.
Sneakers5 liten
Hittade bara en... Elsa har nog snott den andra.
Guldsneakers liten
Sneakers4 liten
Sneakers2 liten
Sneakers3 liten
Stinky sneakers liten
De här, har varit med och jagat svartbjörn i Yosemite. Millan, kommer du ihåg det?
Sneakers1 liten
Jag ska visst ha ett par rosa också.... hittar inte!

Och nu när jag jobbar som jag gör... går och står hela dagarna, lutar det åt ett antal nya. :-)

Over and out/Mamselamsen, sneaker-freaker

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vet inte ens om jag får plats med ett fotokolage på alla mina icke-röda skor?

9:53 em  
Blogger PGW tycker...

Himmel vilken samling! Använder du aldrig några slut och kastar dem?

9:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: Försök!

PGW: Jo, det är just det som är det värsta... jag har slängt massor. Behåller bara de nya eller de som jag älskar.

9:55 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag sa ju att du är en smart lady..
en smart kvinna har ju minst ett par väl ingångna sneakers i garderoben.. och se sån många du har.. hihihi..

10:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan: Det måste beyda ett IQ på minst 165. Och då får jag vara med i Menza.

10:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Irmela har inte så MÅNGA sneakers som du!!!

10:32 em  
Blogger Humlan tycker...

Tänkte som Grodan... Smarta Kvinna!

10:46 em  
Blogger Humlan tycker...

...är det bara Elsa som gillar sneakers eller har Ebba annat för sig idag?

10:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: Hon puttar vattenskålar! :-)

11:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Snart kommer jag och då ska vi shoppa järnet!

11:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tss: Jag JOBBAR!

6:03 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

En sko för varje steg...

Mitt fåtal dojjor blir djupt impregnerade av din maskinpark.

1:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggablda: Snart vankas det nog ett par till. Vissa borde gå i pension.

6:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka